BEDENKTERMIJN VAN 14 DAGEN
Toch niet tevreden met je aankoop? Dan kun je het terugsturen zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Dit moet je weten voordat je je bestelling terugstuurt:
Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt nadat je je annulering aan ons hebt doorgegeven nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor je retourzending zijn voor jouw eigen rekening.
Ruilen
Je hebt een verkeerd product besteld en wil het graag omruilen tegen een ander product.
Allergische reactie
Het is natuurlijk heel vervelend als er een allergische reactie optreedt. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Wij adviseren je om een allergietest te laten doen bij een dermatoloog zodat je voor de toekomst weet waar je op moet letten bij de aankoop van een product.
Het product of pakket is beschadigd
Wij doen ons uiterste best om alles goed te verpakken en controleren ook dat alles onbeschadigd in het pakket zit. Is een product of pakket beschadigd bij levering? Dit is natuurlijk heel vervelend.
Heb je ondanks alles toch een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als niet alles naar wens is verlopen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen [email protected]. We zullen onze uiterste best doen om tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshopkeurmerk.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
bestel veilig
5% korting op je 1e bestelling