SKINS UNLMITED SUPPLEMENTEN EN SKINCARE
Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Registreer/
aanmelden

BEDENKTERMIJN VAN 14 DAGEN

Toch niet tevreden met je aankoop? Dan kun je het terugsturen zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Dit moet je weten voordat je je bestelling terugstuurt:

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt nadat je je annulering aan ons hebt doorgegeven nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor je retourzending zijn voor jouw eigen rekening.

  • Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, ongebruikt, in originele staat en verpakking en onbeschadigd aan Skins Unlimited geretourneerd worden.
  • Om gebruik te maken van dit recht, stuur je een email naar [email protected] met daarin de producten die je retour wilt sturen en het factuurnummer.
  • Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op de bankrekening waarmee je betaalt hebt.
  • Het product mag niet gebruikt of geopend zijn en moet in de originele verpakking zitten en onbeschadigd zijn.
  • Geopende of beschadigde producten nemen wij niet retour.
  • De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Daarnaast berekenen wij 2,95 aan adminstratie en verwerkingskosten voor retouren. Wij adviseren je om het aangetekend of verzekerd retour te sturen. Het risico van de retourzending ligt namelijk bij jou.
  • Voor pakketten die niet worden opgehaald bij een servicepunt of niet kunnen worden bezorgd en hierdoor retour komen, berekenen wij €9,95 aan administratiekosten.


Ruilen

Je hebt een verkeerd product besteld en wil het graag omruilen tegen een ander product.

  • De kosten voor het retour zenden om iets om te ruilen zijn voor je eigen rekening.
  • De kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product, nemen wij eenmaal voor onze rekening.
  • Controleer ook altijd even je bevestigingsmail op eventuele fouten. Neem dan direct contact met ons op als je een fout constateert, vaak kunnen wij het dan nog aanpassen.


Allergische reactie

Het is natuurlijk heel vervelend als er een allergische reactie optreedt. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Wij adviseren je om een allergietest te laten doen bij een dermatoloog zodat je voor de toekomst weet waar je op moet letten bij de aankoop van een product.


Het product of pakket is beschadigd

Wij doen ons uiterste best om alles goed te verpakken en controleren ook dat alles onbeschadigd in het pakket zit. Is een product of pakket beschadigd bij levering? Dit is natuurlijk heel vervelend.

  • Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en laat de postbode het retour afzender sturen. Maak eventueel een foto van het pakket.
  • Stuur even een mailtje naar [email protected] zodat wij weten dat het pakket retour komt en beschadigd is.
  • Stuur nooit een product retour naar ons zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn. Soms is iets heel gemakkelijk op te lossen.
  • Je krijgt van ons instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld.
  • Blijkt uit onderzoek niet door jouw toedoen is beschadigd dan krijg je een nieuw product toegestuurd. De verzendkosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening indien het teruggestuurd zal moeten worden.


Heb je ondanks alles toch een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als niet alles naar wens is verlopen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen [email protected]. We zullen onze uiterste best doen om tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshopkeurmerk.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.